Kijken mensen wel naar promotiefilms?
Aangezien promotiefilms worden vertoond in video players, is het perfect mogelijk om het kijkgedrag van mensen te meten. Digitale media hebben het geweldige voordeel dat de methodes om het succes van een promotiefilm te meten bijzonder uitgebreid en precies zijn.
Uit alle cijfers blijkt dat mensen bijzonder veel en graag naar promotiefilms kijken, ook al gaat dat om een commerciële boodschap. Het blijkt zeker dat promotiefilms uitermate geschikt zijn om van passieve kijkers actieve kopers te maken. Dit kan gemeten worden door het gedrag van de kijkers in kaart te brengen, bijvoorbeeld:
Review restaurant Annie’s:
‘We krijgen veel enthousiaste reacties op onze promotiefilm. Er worden nu meer reserveringen dan ooit geplaatst op onze website!
Bekijk hier de promotievideo Annies
Wilt u ook online meer klanten aantrekken? Al vanaf € 499,- heeft u al een aantrekkelijke promotiefilm!
57% van de consumenten zegt dat het bekijken van promotiefilm hen meer vertrouwen geeft om tot een aankoop over te gaan.
De gemiddelde bezoektijd op een website is 8 seconden. Wanneer een promotiefilm bekeken wordt kan dit gemakkelijk oplopen tot enkele minuten.
Voor meer cijfers over Europa: http://goo.gl/vtJ7oK
90% van online shoppers vindt dat een promotiefilm hen helpt bij hun aankoopbeslissing.
76% van de mensen uit het topkader kijkt minstens wekelijks naar werkgerelateerde promotiefilms op een zakelijke website.
50% bekijkt promotiefilms op YouTube
65% zal de site bezoeken na het bekijken van de promotiefilms
http;//goo.gl/jxbyHv
√ Creativiteit, kennis en kwaliteit vormen de basis van onze dienstverlening.
√ Wij inspireren, denken mee en komen met oplossingen voor uw online en offline media.
√ Veel mogelijkheden voor een betaalbare video- en fotoproductie.